ZÁSILKY EXPEDUJEME I NA SLOVENSKO!

Kouzelný štětec & Třpitkový pudr - zlatá

Značka: Namaki
486 Kč 401,65 Kč bez DPH
Skladem (2 ks)
Můžeme doručit do:
30.7.2024
Možnosti doručení

- Třpytky určené pro děti

- Děti mohou zářit od hlavy až k patě

Detailní informace

Detailní popis produktu

Zatímco většina třpytek se vyrábí z plastu, ve společnosti Namaki dáváme přednost přírodním minerálním složkám.

Díky kouzelnému štětci a ekologickému certifikovanému zlatému

třpytivému prášku mohou nyní děti zářit od hlavy až k patě a

představovat si tolik kouzelných světů, kolik jen chtějí.

Štětec lze donekonečna doplňovat.

Aplikujte na pokožku a vlasy. Lze použít samostatně nebo jako doplněk ke kostýmu.

 

Jak používat: Odšroubujte spodní část štětce a požádejte velkého člověka, 
aby vám pomohl opatrně nalít šumivý prášek z náplně.
Pevně ​​našroubujte zpět spodní část kartáče.
Odstraňte uzávěr a posuňte válec chránící štětiny směrem dolů.
Chcete-li začít používat kartáč, jemně s ním zatřeste tak,
aby štětiny směřovaly dolů,
a poklepejte na kartáč v dlani,
aby se Sparkling Powder posunul směrem ke konci štětin.

Velikost nádoby: 4 g (0,14 oz)
Složení: Slída, zea mays škrob (zea mays (kukuřičný) škrob)*, 
Cl77891 (oxid titaničitý), lecitin, glycerin, voda (voda), anisát sodný,
levulinát sodný, tokoferol, askorbyl, palmitát,
kyselina citrónová.*z organického zemědělství 21% organické z celkem
100% přírodní původ

Doplňkové parametry

Kategorie: NOVINKY
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Přírodní barvy pro děti a dětská kosmetika s certifikací COSMOS Organic.

Značka namaki představuje nejen vysoce kvalitní a přírodní, ale i hypoalergenní a dermatologicky testovaný dětský make-up.

Hledání nezávadných přírodních kosmetických výrobků pro děti bylo prvotním impulsem pro dvě zakladatelky společnosti namaki. Děti se přece rády oblékají a líčí - při všech možných i nemožných příležitostech. Běžné produkty však nejsou vhodné pro jejich citlivou pokožku.

Namaki staví na hodnotách, jako je transparentnost, důvěra a respekt k zákazníkům i výrobním partnerům. Stejně důležitá je i kompatibilita a ochrana životního prostředí.